2018.gadā plānotie valsts autoceļu remontdarbi Vidzemes plānošanas reģionā (būvdarbu karte un apraksti)
Kohēzijas fonda līdzfinansējums
Ceļa pārbūve paredzēta uz Vidzemes šosejas (A2) pie Bērzkroga 7 km garā posmā, kas sākas pirms Rīdzenes un beidzas Zanderos. Šis būs divu gadu projekts, kas noslēgsies 2019. gadā, un tā ietvaros gaidāma pilna seguma rekonstrukcija līdz pat salturīgajam slānim. Atsevišķos posmos, lai uzlabotu pārredzamību, tiks paaugstināta vai pilnveidota ceļa klātne, bet pārējos posmos – izlīdzināti iesēdumi. Nogāžu slīpums tiks veidots pēc iespējas lēzenāks. Šajā posmā tiks pārbūvētas sešas sabiedriskā transporta pieturvietas. Krustojumā ar autoceļu Cēsis – Vecpiebalga – Madona (P30) tiks izveidota atsevišķa kreisā pagrieziena josla. Patlaban šiem darbiem norisinās iepirkumu procedūra.
Eiropas Reģionālās attīstības fonda līdzfinansējums
Šogad turpināsies pērn sāktā divu autoceļa Pļaviņas (Gostiņi) – Madona – Gulbene (P37) posmu rekonstrukcija. No Grīvām līdz Āboliņiem (9 km) un no Āboliņiem līdz Gulbenei (10 km). Pirmajā posmā līdz tehnoloģiskajam pārtraukumam 1,1 km garumā izbūvēta ceļa sega līdz šķembu pamata apakškārtai, pārbūvētas 11 caurtekas zem pamatceļa. Šogad plānots pabeigt būvdarbus – izbūvēt ceļa konstrukciju ar 15,5 cm biezu asfalta kārtu, sakārtot krustojumus, nobrauktuves, septiņas sabiedriskā transporta pieturvietas un citus darbus.
Savukārt no Āboliņiem līdz Gulbenei pagājušajā gadā tika izbūvēta jauna salturīgā kārta, šķembu pamatu nesošās kārtas, kā arī asfaltbetona apakškārta un gandrīz visā posmā arī saistes kārta. Ir nomainītas vecās caurtekas, izbūvēts gājēju-velosipēdistu ceļš. Pabeigta caurtekas izbūve Krustalīces upei. Šogad jāpabeidz asfaltēšanas darbi, jāuzstāda ceļa aprīkojums, jāuzklāj horizontālais marķējums. Būvdarbus abos posmos veic SIA “8 CBR”. Pirmajam posmam darbu izmaksas plānotas 7,49 milj. eiro (ar PVN), otrajam 9,5 milj. eiro (ar PVN).
Turpināsies autoceļa Cēsis – Vecpiebalga – Madona (P30) pārbūve apmēram 6 km garā posmā no Cēsīm (cauri Priekuļiem) līdz Ģūģeriem. Objektā darbi uzsākti 2017.gada jūlijā. Rekonstrukcijas darbi līdz asfalta apakškārtas izbūvei ir paveikti vairāk nekā pusē objekta, 1,5 km izbūvēta šķembu pamatnes apakškārta, bet nepilnam kilometram pārbūve tiks veikta šogad. Priekuļos šogad jāpabeidz lietus ūdens kanalizācijas sistēmas atjaunošana 4 km garumā un jāizbūvē gājēju – velosipēdistu ceļš. Darbus šajā posmā veic SIA “8 CBR” un kopējās izmaksas ir 6 milj. eiro (ar PVN).
Šovasar noslēgsies 2016.gadā sāktā autoceļa Augšlīgatne – Skrīveri (P32) rekonstrukcija posmā no Augšlīgatnes līdz Vīciepiem (14 km), jo pērn darbu pabeigšanu kavēja laika apstākļi. Pārbūve pilnā apjomā ir jau veikta trases sākumā, vēl jāuzklāj asfalta virskārta 10 km garumā, jāveic ceļa apdares darbi, jāuzklāj horizontālais marķējums. Darbus objektā veic AS “A.C.B.” un AS “Ceļu pārvalde”, kopējās projekta izmaksas ir 12,5 milj. eiro (ar PVN).
Šogad sāksies autoceļa Gulbene – Balvi – Viļaka – Krievijas rob. (Vientuļi) (P35) posma no Gulbenes līdz Jaundamaņiem (10 km) pārbūve. Daļā objekta notiks pilna segas rekonstrukcija – līdz pat salturīgajam slānim, bet otrai daļai – nepilna – līdz šķembu pamatnes nomaiņai. No Gulbenes plānots izbūvēt 400 m garu gājēju – velosipēdistu ceļu. Tikls atjaunota Mellupes kastveida caurteka, bet tilta pār Pogupi vietā tiks izbūvēta jauna dzelzsbetona caurteka. Darbi šajā posmā noslēgsies 2019.gadā. Plānotās izmaksas ir 7,6 milj. eiro (ar PVN). Patlaban vēl norisinās iepirkums darbiem.
Valsts budžeta finansējums
Šogad turpināsies seguma atjaunošanas darbi uz reģionālā autoceļa Valmiera – Cēsis – Drabeši (P20) 10 km garā posmā no Cēsīm (krustojuma ar reģionālo autoceļu Cēsis – Vecpiebalga – Madona (P30)) līdz Vidzemes šosejai (A2). Pagājušajā gadā visā posmā pabeigti seguma pastiprināšanas darbi ar reciklēto materiālu, ieklāta asfaltbetona apakškārta. Sākta jauna rotācijas apļa būvniecība pie pagrieziena uz Cēsīm (Piebalgas ielā) – šeit jau veikta pamatu un asfaltbetona apakškārtas izbūve. Gandrīz pabeigta satiksmes pārvada pār Vidzemes šoseju (A2) pie Melturiem renovācija – pastiprināts laidums, atjaunoti satiksmes drošības elementi), kā arī gandrīz pabeigti renovācijas darbi satiksmes pārvadam pār dzelzceļu. Šogad tiks klāts asfalts divās kārtās, pabeigts rotācijas aplis, izbūvētas nobrauktuves un pieslēgumi, uzstādīts ceļa aprīkojums un horizontālais marķējums. Darbus veic AS “A.C.B”, to kopējās izmaksas ir 8,17 milj. eiro (ar PVN).
Plānota seguma atjaunošana arī divos posmos uz reģionālā autoceļa Ērgļi – Jaunpiebalga – Saliņkrogs (P33): 6 km posmā no Zariņiem līdz Stacijas ielai, Jaunpiebalgā un nākamajā ‒ 8 km posmā cauri Jaunpiebalgai līdz Meža Rudgalvjiem. Pirmajā posmā plānota seguma izlīdzinošā frēzēšana, tiks virsmas apstrāde, nostiprinātas nogāzes un nomainīta caurteka. Patlaban norisinās darbu iepirkuma procedūra. Savukārt darbiem Jaunpiebalgas posmā iepirkumu plānots izsludināt pavasarī.
Darbi valsts vietējo autoceļu tīklā | ||||||
1. | V213 | Valmiera- Mujāni | 4,20 | 8,10 | 3,90 | Grants seguma divkārtu virsmas apstrāde (melns segums) |
2. | V416 | Ozolkalns-Lejasciems | 0,00 | 1,90 | 1,90 | Grants seguma divkārtu virsmas apstrāde (melns segums) |
3. | V196 | Valmiera-Brenguļi-Bikseja | 14,51 | 16,60 | 2,10 | Grants seguma divkārtu virsmas apstrāde (melns segums) |
4. | V842 | Lubāna- Upatnieki | 0,50 | 2,20 | 1,70 | Grants seguma divkārtu virsmas apstrāde (melns segums) |
5. | V390 | Kolberģis-Ponkuļi | 3,20 | 7,99 | 4,79 | Grants seguma divkārtu virsmas apstrāde (melns segums) |
6. | V182 | Cempi-Brenguļi-Trikāta-Vijciems | 6,90 | 15,70 | 8,80 | Grants seguma divkārtu virsmas apstrāde (melns segums) |
7. | V328 | Pievedceļš Ratniekiem | 0,00 | 3,60 | 3,60 | Grants seguma divkārtu virsmas apstrāde (melns segums) |
8. | V861 | Bučauska – Virāne | 0,00 | 4,40 | 4,40 | Grants seguma atjaunošana |
9. | V229 | Vecbilska – Cirgaļi | 1,18 | 8,53 | 7,35 | Grants seguma atjaunošana |
10. | V316 | Nītaure -Ģikši | 0,00 | 9,00 | 9,00 | Grants seguma atjaunošana |
11. | V410 | Gulbene – Zeltiņi | 9,02 | 11,90 | 2,88 | Grants seguma atjaunošana |
12. | V388 | Alūksne-Kalniena-Gulbene | 30,85 | 32,90 | 2,05 | Grants seguma atjaunošana |
13. | V173 | Virķēni – Meizakila | 14,20 | 22,30 | 8,10 | Grants seguma atjaunošana |
14. | V287 | Cēsis-Raiskums-Auciems | 0,06 | 5,04 | 4,98 | Asfaltbetona seguma vienkārtas virsmas apstrāde |
15. | V287 | Cēsis – Raiskums – Auciems | 6,30 | 7,60 | 1,30 | Asfaltbetona seguma atjaunošana |
16. | V841 | Madona (Lazdona) – Ļaudona – Jēkabpils | 0,00 | 1,10 | 1,10 | Asfaltbetona seguma vienkārtas virsmas apstrāde |
17. | V841 | Madona (Lazdona) – Ļaudona – Jēkabpils | 12,99 | 15,74 | 2,75 | Asfaltbetona seguma vienkārtas virsmas apstrāde |
18. | V420 | Stāmeriena-Pļavnieki-Zeltaleja | 3,00 | 6,00 | 3,00 | Asfaltbetona seguma atjaunošana |
19. | V175 | Rūjiena – Igaunijas rob. | 3,10 | 10,00 | 6,90 | Grants seguma atjaunošana |
20. | V175 | Rūjiena – Igaunijas rob. | 10,00 | 12,20 | 2,20 | Grants seguma atjaunošana |
21. | V283 | Mūrnieki -Līgatne-Augšlīgatne | 18,27 | 22,43 | 4,16 | Asfaltbetona seguma vienkārtas virsmas apstrāde |
22. | V166 | Valmiera – Dikļi – Augstroze | 7,00 | 10,00 | 3,00 | Asfaltbetona seguma atjaunošana |
Tilti | ||||||
1. | A2 | Rīga – Sigulda – Igaunijas rob. (Veclaicene) | 85,6 | Kaķupītes caurtekas pārbūve | ||
2. | P33 | Ērgļi – Jaunpiebalga – Saliņkrogs | 13,3 | Tilta pār Ogri atjaunošana | ||
3. | V338 | Jaunpiebalga – Jēči | 1,1 | Tilta pār Gauju atjaunošana | ||
4. | V250 | Blome – Strante – Smiltene | 6,31 | Tilta pār Nigru pārbūve | ||
5. | V296 | Lodes stacija – Jaunrauna – Veselava | 6,3 | Tilta pār Raunu pārbūve | ||
6. | V300 | Drusti – Dzērbene – Skujene | 21,8 | Meļļupes caurtekas pārbūve | ||
7. | P28 | Priekuļi-Rauna | 15,7 | Tilta pār Raunu atjaunošana | ||
Satiksmes drošības paaugstināšana | ||||||
1. | P34 | Sinole – Zeltiņi – Silakrogs | 34,97 | 35,16 | 0,19 | Satiksmes drošības uzlabošana gājējiem |