Video: Ieguvums no 2+1 profila ceļiem ir īslaicīgs
2+1 sistēmas autoceļi var sniegt satiksmes drošības uzlabojumu, taču nebūtu pareizi balstīt ceļu tīklu uz šo risinājumu; pieaugot satiksmes intensitātei, ieguvums būs īslaicīgs.
SIA BRD projekts projektētājs Kārlis Alsiņš ikgadējā ceļu nozares konferencē, izvērtējot 2+1 joslu profilu, norādīja, ka, piemēram,VIA Baltica Latvijas teritorijā virzienā līdz Bauskai ir pārāk noslogots, lai ieviestu 2+1 profilu. Pēc viņa teiktā, prognozes liecina, ka 20 gadu perspektīvā līdz Bauskai kursēs aptuveni 26 tūkst. automašīnu diennaktī, kas vairāk nekā divas reizes pārsniedz 2+1 sistēmas normu. Visprātīgāk būtu izbūvēt 2+2 profila ceļu, lai gan tas prasa lielākus ieguldījumus, ieguvums būtu krietni jūtamāks. Arī citas valstis atdzīst, ka ieguvumi no 2+1 profila ceļiem ir īslaicīgi.