Sazinies ar VSIA "Latvijas Valsts ceļi"

Pievienot attēlu (jpeg, png, pdf, docx)
Maksimālais faila izmērs 25 MB.
Esmu iepazinies un piekrītu Lietošanas noteikumiem un piekrītu, ka “Latvijas Valsts ceļi” apstrādās manus datus, lai atbildētu uz pieprasījumu.

KF līdzfinansētie valsts galveno autoceļu rekonstrukcijas objekti 2014.-2020.g. plānošanas periodā

kf-emblema

(Informācija atjaunota 2020. gada jūnijā)

Kohēzijas fonda līdzfinansētie valsts galveno autoceļu rekonstrukcijas objekti
2014.-2020.g. plānošanas periodā

Projektu īstenošanas rezultātā autoceļu lietotājiem tiks nodrošināti komfortabli un droši braukšanas apstākļi. Investīciju rezultātā pārbūvētie autoceļi nodrošinās trūkstošo sasaistes posmu ar TEN-T tīklu. Kvalitatīva transporta infrastruktūra samazinās ceļa uzturēšanas izmaksas, uzlabos satiksmes drošību, ļaus samazināt pārvietošanās ilgumu, kā arī uzlabosies iedzīvotāju mobilitāte, dzīves vides kvalitāte, publisko pakalpojumu pieejamība un samazināsies apkārtējās vides piesārņojums.

Vienošanās Nr.NosaukumsMērķisFinansējumsĪstenošanas gaita
6.1.5.0/15/I/001A13 Krievijas robeža (Grebņeva) – Rēzekne – Daugavpils – Lietuvas robeža (Medumi),
km 156,40-163,05
Autoceļa posma seguma pārbūve 6,65 km garumā (paaugstinot segas nestspēju).Kopējās attiecināmās projekta izmaksas – 12 827 703.84 EUR, Kohēzijas fonda finansējums – 10 903 548.26 EURBūvdarbi uzsākti 2015.08.24. Būvdarbi pabeigti 2016.08.29. Objekts nodots ekspluatācijā 2016.11.04.
6.1.5.0/15/I/002A9Rīga (Skulte) – Liepāja, km 24,40-38,18Autoceļa posma seguma, 13,66 km garumā un tilta pār Lielupi pārbūve (paaugstinot segas nestspēju).Kopējās attiecināmās projekta izmaksas – 14 473 331.97 EUR, Kohēzijas fonda finansējums – 12 302 332.18 EURBūvdarbi uzsākti 2015.05.21. Būvdarbi pabeigti 2016.06.19. Objekts nodots ekspluatācijā 2016.09.13.
Džūkstes – Kauguru kanāla tilta pārbūve, km 26,23Tilta pār Džūkstes – Kauguru kanāla pārbūve.Būvdarbi uzsākti 2016.08.18. Būvdarbi pabeigti 2017.06.01. Objekts nodots ekspluatācijā 2017.08.25.
6.1.5.0/15/I/003A11Liepāja – Lietuvas robeža (Rucava),
km 21,85-45,02
Autoceļa posma seguma, 23,17 km garumā un tiltu pār Līgupi un Paurupi pārbūve (paaugstinot segas nestspēju).Kopējās attiecināmās projekta izmaksas – 14 252 086.23 EUR, Kohēzijas fonda finansējums – 12 114 273.30 EURBūvdarbi uzsākti 2015.06.02. Būvdarbi pabeigti 2016.08.30. Objekts nodots ekspluatācijā 2016.12.30.
6.1.5.0/15/I/004A1Rīga (Baltezers) – Igaunijas robeža (Ainaži),
km 89,40-101,36
Autoceļa posma seguma, 11,96 km garumā un tilta pār Krišupi pārbūve (paaugstinot segas nestspēju).Kopējās attiecināmās projekta izmaksas – 11 478 124.01 EUR, Kohēzijas fonda finansējums – 9 756 405.41 EURBūvdarbi uzsākti 2015.05.11. Būvdarbi pabeigti 2016.08.04. Objekts nodots ekspluatācijā 2016.09.27.
6.1.5.0/15/I/005A2Rīga – Sigulda – Igaunijas robeža (Veclaicene),
km 15,40-25,50
Autoceļa posma seguma, 20,20 km garumā pārbūve (paaugstinot segas nestspēju).Kopējās attiecināmās projekta izmaksas – 16 440 959.99 EUR, Kohēzijas fonda finansējums – 13 974 815.99 EURBūvdarbi uzsākti 2015.04.13. Būvdarbi pabeigti 2015.12.09. Objekts nodots ekspluatācijā 2016.01.28.
6.1.5.0/15/I/006A9Rīga (Skulte) – Liepāja, km 163,28-185,80Autoceļa posma seguma, 22,52 km garumā pārbūve (paaugstinot segas nestspēju).Kopējās attiecināmās projekta izmaksas – 9 215 983.77 EUR, Kohēzijas fonda finansējums – 7 833 586.20 EURBūvdarbi uzsākti 2014.07.28. Būvdarbi pabeigti 2015.10.06. Objekts nodots ekspluatācijā 2016.01.19.
6.1.5.0/15/I/007A9Rīga (Skulte) – Liepāja, km 38,24-60,15Autoceļa posma seguma, 21,91 km garumā un tiltu pār Apšupi, Bērzupīti un Bērzes upi pārbūve (paaugstinot segas nestspēju).Kopējās attiecināmās projekta izmaksas – 11 342 721.65 EUR, Kohēzijas fonda finansējums – 9 641 313.40 EURBūvdarbi uzsākti 2014.09.02. Būvdarbi pabeigti 2015.10.30. Objekts nodots ekspluatācijā 2015.12.17.
6.1.5.0/15/I/008A12Jēkabpils – Rēzekne – Ludza – Krievijas robeža (Terehova),
km 106,00-114,34
Autoceļa posma seguma, 8,34 km garumā un tilta pār Rēzeknes upi pārbūve (paaugstinot segas nestspēju).Kopējās attiecināmās projekta izmaksas – 5 575 647.66 EUR, Kohēzijas fonda finansējums – 4 739 300.51 EURBūvdarbi uzsākti 2015.02.25. Būvdarbi pabeigti 2016.07.12. Objekts nodots ekspluatācijā 2016.09.15.
6.1.5.0/15/I/009A13Krievijas robeža (Grebņeva) – Rēzekne – Daugavpils – Lietuvas robeža (Medumi),
km 113,12-134,70
Autoceļa posma seguma pārbūve 21,58 km garumā (paaugstinot segas nestspēju).Kopējās attiecināmās projekta izmaksas – 14 810 709.58 EUR, Kohēzijas fonda finansējums – 12 589 103.14 EURBūvdarbi uzsākti 2015.05.11. Būvdarbi pabeigti 2016.08.04. Objekts nodots ekspluatācijā 2016.10.27.
6.1.5.0/15/I/010A3Inčukalns – Valmiera – Igaunijas robeža (Valka)
km 60,20-79,45
Autoceļa posma seguma, 19,25 km garumā, caurteku Jumaras un Āžkalna ceļa pārvada A3/P18 pārbūve (paaugstinot segas nestspēju).Kopējās attiecināmās projekta izmaksas – 18 933 077.56 EUR, Kohēzijas fonda finansējums – 16 093 115.93 EURBūvdarbi uzsākti 2016.05.23. Būvdarbi pabeigti 2017.07.30. Objekts nodots ekspluatācijā 2017.10.20.
6.1.5.0/15/I/011A10Rīga – Ventspils,
km 20,06-23,84 un 36,49-38,57
Autoceļa posma seguma, 5,86 km garumā, tiltu pār Varkaļu kanālu un Lielupi un ceļa pārvada (km 37,26) pārbūve (paaugstinot segas nestspēju).Kopējās attiecināmās projekta izmaksas – 10 907 610.53 EUR, Kohēzijas fonda finansējums – 9 271 468.96 EURBūvdarbi uzsākti 2016.08.01. Būvdarbi pabeigti 2017.09.20. Objekts nodots ekspluatācijā 2017.10.30.
6.1.5.0/15/I/012A10Rīga – Ventspils,
km 57,76-68,60
Autoceļa posma seguma, 10,84 km garumā, ceļa pārvada pār dz/c Tukums – Jelgava, tilta pār Vašleju un tuneļu (km 63.495, km 64.58, km 65.53 un 67.704) pārbūve (paaugstinot segas nestspēju).Kopējās attiecināmās projekta izmaksas – 7 728 902.73 EUR, Kohēzijas fonda finansējums – 6 569 567.33 EURBūvdarbi uzsākti 2016.08.15. Būvdarbi pabeigti 2017.09.05. Objekts nodots ekspluatācijā 2018.06.05.
6.1.5.0/16/I/001A12Jēkabpils – Rēzekne – Ludza – Krievijas robeža (Terehova),
km 114,34-125,14
Autoceļa posma seguma, 10,80 km garumā un tilta pār Garbarupi upi pārbūve (paaugstinot segas nestspēju).Kopējās attiecināmās projekta izmaksas – 12 195 122.00 EUR, Kohēzijas fonda finansējums – 10 365 853.70 EURBūvdarbi uzsākti 2017.03.14. Būvdarbi pabeigti 2018.08.21. Objekts nodots ekspluatācijā 2018.12.11.
6.1.5.0/16/I/002A13Krievijas robeža (Grebņeva) – Rēzekne – Daugavpils – Lietuvas robeža (Medumi),
km 144,70-156,40
Autoceļa posma seguma, 11,70 km garumā un tiltu pār Toročinu un Pakrāci pārbūve (paaugstinot segas nestspēju).Kopējās attiecināmās projekta izmaksas – 14 450 696.38 EUR, Kohēzijas fonda finansējums – 12 283 091.92 EURBūvdarbi uzsākti 2017.02.20. Būvdarbi pabeigti 2017.12.04. Objekts nodots ekspluatācijā 2018.02.05.
6.1.5.0/16/I/003A12Jēkabpils – Rēzekne – Ludza – Krievijas robeža (Terehova), km 54,60-72,78Autoceļa posma seguma, 18,18 km garumā un tiltu pār Kaževu, Malmuti un Maltu pārbūve (paaugstinot segas nestspēju).Kopējās attiecināmās projekta izmaksas – 17 116 520.70 EUR, Kohēzijas fonda finansējums – 14 549 042.61 EURBūvdarbi uzsākti 2017.06.13. Būvdarbi pabeigti 2018.08.20. Objekts nodots ekspluatācijā 2019.12.28.
6.1.5.0/17/I/001A11Liepāja – Lietuvas robeža (Rucava), km 50,547-58,997Autoceļa posma seguma, 8,45 km garumā pārbūve (paaugstinot segas nestspēju).Kopējās attiecināmās projekta izmaksas -3 916 704.34 EUR, Kohēzijas fonda finansējums – 3 329 198.69 EURBūvdarbi uzsākti 2017.06.26. Būvdarbi pabeigti 2018.08.23. Objekts nodots ekspluatācijā 2019.03.18.
6.1.5.0/17/I/002A9Rīga (Skulte) – Liepāja, km 97,58-99,74 un 102,92-113,13Autoceļa posmu seguma, 12,37 km garumā un Bukupes caurtekas un tilta pār Cieceri pārbūve (paaugstinot segas nestspēju)Kopējās attiecināmās projekta izmaksas -12 085 884.58 EUR, Kohēzijas fonda finansējums – 10 273 001.89 EURBūvdarbi uzsākti 2017.05.23. Būvdarbi pabeigti 2018.09.23. Objekts nodots ekspluatācijā 2018.12.12.
6.1.5.0/17/I/003A4Rīgas apvedceļš (Baltezers – Saulkalne), km 12,48-19,68Autoceļa posma seguma, 7,18 km garumā un tilta pār Mazo Juglu pārbūve (paaugstinot segas nestspēju)Kopējās attiecināmās projekta izmaksas – 6 270 486.66 EUR, Kohēzijas fonda finansējums – 5 329 913.66 EURBūvdarbi uzsākti 2017.08.03. Būvdarbi pabeigti 2018.08.24. Objekts nodots ekspluatācijā 2018.11.14.
6.1.5.0/18/I/001A2Rīga – Sigulda – Igaunijas robeža (Veclaicene), km 88,10-95,20Autoceļa posma seguma, 7,10 km garumā un caurteku pārbūve (paaugstinot segas nestspēju)Kopējās plānotās izmaksas – 10 520 000.00 EUR, Kohēzijas fonda finansējums – 8 942 000.00 EURBūvdarbi uzsākti 2018.08.20. Būvdarbi pabeigti 2010.10.11. Objekts nodots ekspluatācijā 2020.02.10.
6.1.5.0/18/I/002A2 A3Rīga – Sigulda – Igaunijas robeža (Veclaicene) posma km 25.50-39.40 (abas brauktuves) un Inčukalns – Valmiera – Igaunijas robeža (Valka) posma km 0.00-1.65Autoceļa posma seguma (tai skaitā ceļu pārvadu un nobrauktuvju), 34,95 km garumā, caurteku, gājēju tuneļu un tiltu pārbūveKopējās plānotās izmaksas – 48 912 124.67 EUR, Kohēzijas fonda finansējums – 29 293 668.39 EURBūvdarbi uzsākti 2019.04.01. Objektā būvdarbu tehnoloģiskais pārtraukums. Darbus plānots pabeigt 2020. gadā