Pabeigti būvdarbi vienā no Ventspils šosejas remontposmiem
Pabeigti ceļa seguma atjaunošanas darbi vienā no četriem remontposmiem uz valsts galvenā autoceļa Rīga–Ventspils(A10). Atjaunots ceļa segums piecus kilometrus garā posmā no pagrieziena uz Slampi un Smārdi līdz Ozolpilij (52,74.-57,76. km). Līdz tiks saņemti saķeres mērījumu rezultāti šajā ceļa posmā vēl paliks ātruma ierobežojumi 70 km/h.
Uzreiz pēc remontdarbu pabeigšanas bieži paliek ātruma ierobežojums līdz 70 km/h. Tas ir nepieciešams, jo nesen noasfaltētais ceļš ir pārklāts ar bitumena saistvielu, kura veido neredzamu plēvīti. Tā ir slidena un samazina auto riepu saķeri ar jaunbūvēto segumu. Tāpēc uzreiz pēc remontdarbiem segumam ir paaugstināts slīdēšanas risks – garāks bremzēšanas ceļš bremzējot strauji, kā arī iespēja izslīdēt ceļa līkumā.
Ar laiku automašīnas ar riepām šo plēvīti nodeldē, un, tiklīdz saķeres mērījumi ir atbilstoši normai, ātrumu ierobežojošās zīmes tiek noņemtas. Saķeres mērījumus jaunizbūvētajos posmos veic VAS Latvijas Valsts ceļi Ceļu laboratorijas speciālisti.
Būvdarbus šajā ceļa posmā veica SIA Union Asphalttechnik, to līgumcena ir 0,7 miljoni eiro (ar PVN).
Uz Ventspils šosejas būvdarbi turpinās vēl trīs posmos gandrīz 17 kilometru kopgarumā. Posmā no Jūrmalas šosejas līdz Varkaļiem (20,06.-23,84. km) un uz tilta pār Lielupi (36,49.-38,57. km) strādā a/s A.C.B. un būvdarbu izmaksas ir 11 miljoni eiro (ar PVN), posmā no Ozolpils līdz rotācijas aplim (57,76.-68,60. km) – piegādātāju apvienība Strabag&A.C.B. un šī posma līgumcena ir nepilni 10 miljoni eiro (ar PVN).