Pēc ceļu remontdarbu beigām līdz brīdim, kad uzlabojas saķere tiek saglabāti ātruma ierobežojumi
Uz Liepājas šosejas no Skrundas līdz Rudbāržiem un uz ceļa no Talsiem līdz Stendei ir pabeigti remontdarbi, taču ātruma ierobežojums 70 km/h tur paliks vēl kādu laiku. Tas notiek gadījumos, kad riepu un jaunā seguma saķeres koeficients vēl nav atbilstošs, lai varētu noņemt ātruma ierobežojumus. Pēc ceļa seguma virskārtas izbūves tajā esošā bitumena saistviela virskārtā veido plēvīti, kas ir slidena un ir nepieciešams laiks, lai ar automašīnu riepām šo plēvīti nodeldētu. VAS Latvijas Valsts ceļi Ceļu laboratorija jaunbūvētos posmos regulāri veic saķeres mērījumus, un, tiklīdz tie atbilst normai, ātruma ierobežojumi tiek noņemti.
Uz reģionālā autoceļa Talsi–Stende–Kuldīga (P120) posmā no Talsiem līdz Stendei (1,56.-10,91. km) ir pabeigti būvdarbi un pilnībā pārbūvēta ceļa konstrukcija: salturīgais slānis, segas pamati un segums, kas sastāv no trim asfalta kārtām. No Talsiem līdz Ventspils šosejai (A10) divas brauktuves ar divām joslām katrā, kas tika izbūvētas vēl pagājušā gadsimta 70. gados, ir pārbūvētas par vienu brauktuvi ar divām joslām. No Talsiem līdz Dižstendes pagriezienam izbūvēts veloceļš. Atjaunots pārvads pār Ventspils šoseju un tā nobrauktuves. Būvdarbus veica SIA Saldus ceļinieks, un to līgumcena bija 13,3 miljoni. Projektu līdzfinansēja ERAF.
Uz Liepājas šosejas posmā no Skrundas līdz Rudbāržiem (132,70.-135,79. km) ir pabeigti seguma atjaunošanas darbi. Būvdarbus veica SIA Aizputes ceļinieks, un to līgumcena bija 362 tūkstoši eiro (ar PVN). Projektu finansēja no valsts budžeta. Remontdarbu laikā veica izlīdzinošo frēzēšanu, ieklāja jaunu saistes un dilumkārtu, kā arī atjaunoja nomales un horizontālo marķējumu.