Vidzemē pabeigti būvdarbi uz ceļiem Cēsis–Vecpiebalga un Augšlīgatne–Skrīveri
Uz autoceļa Cēsis–Vecpiebalga–Madona (P30) pabeigti seguma atjaunošanas būvdarbi posmā no Bērzkroga līdz Meļļiem (14,98.-24,62. km) Priekuļu novadā. Satiksmes ierobežojumu posmā vairs nav.
Šajā ceļa posmā pēc iesēdumu remonta un ceļa profila labošanas veikta virsmas apstrāde. Būvdarbus veica SIA 8 CBR par līgumcenu 264 969 eiro (ar PVN), kas segta no valsts budžeta papildu 75 miljonu eiro finansējuma ietvaros.
Patlaban tuvojas nobeigumam arī segas pārbūve posmā no Vecpiebalgas līdz Gulbēra ezeram (49,06.-61,13. km). Savukārt 2016. gadā uz šī ceļa posmā no Meļļiem līdz Brežģa kalnam (24,60.-38,00. km) pārbūvēta sega, 2017. gadā – posmā no Brežģa kalna līdz Vecpiebalgai (38,00.-49,00. km). Un 2018. gadā – posmā no Cēsīm līdz Priekuļiem (2,15.-8,02. km). Visiem šiem darbiem izmaksas ir segtas no valsts budžeta ar ERAF līdzfinansējumu.
Seguma atjaunošanas būvdarbi pabeigti arī uz autoceļa Augšlīgatne–Skrīveri (P32) posmā no Ogres novada robežas līdz Ķeipenei (36,472.-41,816. km). Arī tur satiksmes ierobežojumu vairs nav.
Posmā līdzīgi veikta virsmas apstrāde pēc iesēdumu remonta un ceļa profila labošanas. Būvdarbus veica AS A.C.B. par līgumcenu 100 219 eiro (ar PVN), ko apmaksā no valsts budžeta.
2017. gadā virsmas apstrāde veikta posmā šī paša ceļa posmā no Ķeipenes līdz Madlienai (44,232.-47,206. km), 2018. gadā veikta segas pārbūve posmā no Augšlīgatnes līdz Nītaurei (0,01.-13,98. km), 2019. gadā – no Madlienas līdz autoceļam Tīnūži–Koknese (P80) (47,20.-60,29. km) un no autoceļa Tīnūži–Koknese līdz Skrīveriem (61,27.-71,27. km). Arī šo pārbūvju izmaksas ir segtas no valsts budžeta ar ERAF līdzfinansējumu.